Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32545
Title: Детская лирика 1920-х годов как художественно-педагогический проект
Other Titles: Children's lyrics of the 1920s as an artistic and pedagogical project
Authors: Рогачев, В. А.
Rogachev, V. A.
Keywords: литературоведение
детская лирика
детская литература
20-е годы XX века
детская поэзия
literary criticism
children's lyrics
children's literature
the 20s of the XX century
children's poetry
Issue Date: 2000
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Рогачев, В. А. Детская лирика 1920-х годов как художественно-педагогический проект / В. А. Рогачев. — Текст : электронный // Филологический дискурс : Вестник филологического факультета ТюмГУ. — 2000. — Вып. 1: Филология как пространство встречи. — С. 21–27.
Abstract: Впервые в отечественном литературоведении с опорой на культурологический подход определена инновационная версия порождающей поэтики детской лирики 20-х гг. в единстве художественных и педагогических начал.
For the first time in Russian literary criticism, based on a culturological approach, an innovative version of the generative poetics of children's lyrics of the 20s was defined in the unity of artistic and pedagogical principles.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32545
ISBN: 5-88081-204-9
Source: Филологический дискурс. — 2000. — Вып. 1
Appears in Collections:Филологический дискурс

Files in This Item:
File SizeFormat 
FilDiskurs2000_1_21_27.pdf2.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.