Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/29747
Title: Развитие познавательной самостоятельности курсантов военных вузов при компьютерном сопровождении учебного процесса
Other Titles: Development of cognitive independence of military university cadets with computer support of the educational process
Authors: Сташкевич, И. Р.
Stashkevich, I. R.
Keywords: обучение в военных вузах
компьютерное сопровождение учебного процесса
компьютеризация учебного процесса
принципы профессионального обучения
training in military universities
computer support of the educational process
computerization of the educational process
principles of vocational training
Issue Date: 2004
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Сташкевич, И. Р. Развитие познавательной самостоятельности курсантов военных вузов при компьютерном сопровождении учебного процесса / И. Р. Сташкевич. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2004. — № 2. — С. 219–230.
Abstract: В статье рассматриваются теоретические основы развития познавательной самостоятельности курсантов военных вузов как интегрального профессионально значимого личностного качества при компьютерном сопровождении теоретической подготовки, реализующей проектно-технологический принцип профессионального обучения.
In this article theoretical bases of development of cognitive independence of cadets at military high schools are considered. This personal quality is treated as professional. Realization of a design technological principle of vocational training is provided with computer support of educational process.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/29747
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2004. — № 2
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2004_2_219_230.pdf10.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.