Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/37984
Title: | Возможности использования территориального подхода при проведении криминологической экспертизы евразийской транспортной системы |
Other Titles: | Possibilities of using a territorial approach in conducting a criminological examination of the Eurasian transport system |
Authors: | Бахарев, Д. В. Bakharev, D. V. |
Keywords: | криминологическая экспертиза Евразийская транспортная система территориальные различия преступности территориальные системы статистико-криминологические показатели профиль транспортной сети criminological expertise Eurasian transport system territorial differences in crime territorial systems statistical and criminological indicators profile of the transport network |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Уральский государственный юридический университет |
Citation: | Бахарев, Д. В. Возможности использования территориального подхода при проведении криминологической экспертизы евразийской транспортной системы / Д. В. Бахарев. — Текст : электронный // Российский юридический журнал. — 2013. — № 2 (89). — С. 141–145. |
Abstract: | Представлен вариант применения территориального подхода в процессе осуществления криминологической экспертизы Евразийской транспортной системы. Предлагается схема выявления влияния типа ЕТС на показатели преступности. A variant of the territorial approach application in the process of criminological examination of the Eurasian transport system is presented. A scheme is proposed to identify the effect of the ETS type on crime rates. |
URI: | https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/37984 |
ISSN: | 2071-3797 |
Source: | Российский юридический журнал. — 2013. — № 2 |
Appears in Collections: | Научные сборники, статьи, препринты |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2071-3797_2013_2_141_145.pdf | 221,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.