Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBauer, N. V.en
dc.contributor.authorShabanova, O. P.en
dc.contributor.authorБауэр, Н. В.ru
dc.contributor.authorШабанова, О. П.ru
dc.date.accessioned2024-10-31T04:24:22Z-
dc.date.available2024-10-31T04:24:22Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationBauer, N. V. Developing ecological thinking in student-designers with the help of project activity / N. V. Bauer, O. P. Shabanova // Tyumen State University Herald. — 2012. — № 9 : Pedagogics. Psichology. — P. 78–83.en
dc.identifier.urihttps://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34721-
dc.description.abstractEffective development of the ecological thinking of student-designers in landscape design is provided with the help of innovative methods of training.en
dc.description.abstractЭффективное развитие экологического мышления студентов-дизайнеров в области ландшафтного дизайна обеспечивается с помощью инновационных методов обучения.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoenen
dc.publisherTyumen State Universityen
dc.relation.ispartofTyumen State University Herald. — 2012. — № 9 : Pedagogics. Psychologyen
dc.subjectecological thinkingen
dc.subjectinnovative methods of teachingen
dc.subjectthe method of projecten
dc.subjectэкологическое мышлениеru
dc.subjectинновационные методы обученияru
dc.subjectметод проектовru
dc.titleDeveloping ecological thinking in student-designers with the help of project activityen
dc.title.alternativeРазвитие экологического мышления у студентов-дизайнеров с помощью проектной деятельностиru
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
local.description.firstpage78
local.description.lastpage83
local.issue9
Appears in Collections:Tyumen State University Herald

Files in This Item:
File SizeFormat 
TSUHerald_2012_9_78_83.pdf426.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.