DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Ruliene, L. N. | en |
dc.contributor.author | Рулиене, Л. Н. | ru |
dc.date.accessioned | 2024-10-31T04:24:23Z | - |
dc.date.available | 2024-10-31T04:24:23Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Ruliene, L. N. The humanization of distance learning / L. N. Ruliene // Tyumen State University Herald. — 2012. — № 9 : Pedagogics. Psichology. — P. 104–109. | en |
dc.identifier.uri | https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34725 | - |
dc.description.abstract | This paper covers the problems of distance learning as a form of educational activity, and technological and content aspects of the humanization of distance learning are considered. The benefits and risks of distance learning are addressed. | en |
dc.description.abstract | В данной статье рассматриваются проблемы дистанционного обучения как формы образовательной деятельности, а также технологические и содержательные аспекты гуманизации дистанционного обучения. Рассматриваются преимущества и риски дистанционного обучения. | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Tyumen State University | en |
dc.relation.ispartof | Tyumen State University Herald. — 2012. — № 9 : Pedagogics. Psychology | en |
dc.subject | humanization of education | en |
dc.subject | distance learning | en |
dc.subject | educational objectives | en |
dc.subject | гуманизация образования | ru |
dc.subject | дистанционное обучение | ru |
dc.subject | образовательные цели | ru |
dc.title | The humanization of distance learning | en |
dc.title.alternative | Гуманизация дистанционного обучения | ru |
dc.type | Article | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | en |
local.description.firstpage | 104 | |
local.description.lastpage | 109 | |
local.issue | 9 | |
Appears in Collections: | Tyumen State University Herald
|