Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34741
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSmorkalova, T. L.en
dc.contributor.authorСморкалова, Т. Л.ru
dc.date.accessioned2024-10-31T04:24:26Z-
dc.date.available2024-10-31T04:24:26Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationSmorkalova, T. L. The effect of self-concept on consumer preferences / T. L. Smorkalova // Tyumen State University Herald. — 2012. — № 9 : Pedagogics. Psichology. — P. 194–200.en
dc.identifier.urihttps://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34741-
dc.description.abstractContemporary researchers of consumers behavior point out that the latter choose those goods the image of which correspond to their idea of themselves. The article presents the results of the research of the consumers’ self-concept influence on their preferences.en
dc.description.abstractСовременные исследователи потребительского поведения отмечают, что последние выбирают те товары, образ которых соответствует их представлению о себе. В статье представлены результаты исследования влияния самооценки потребителей на их предпочтения.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoenen
dc.publisherTyumen State Universityen
dc.relation.ispartofTyumen State University Herald. — 2012. — № 9 : Pedagogics. Psychologyen
dc.subjectself-concepten
dc.subjectself-consistencyen
dc.subjectconsumer preferencesen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectсамооценкаru
dc.subjectсамосогласованностьru
dc.subjectпотребительские предпочтенияru
dc.subjectпотребительское поведениеru
dc.titleThe effect of self-concept on consumer preferencesen
dc.title.alternativeВлияние Я-концепции на потребительские предпочтенияru
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
local.description.firstpage194
local.description.lastpage200
local.issue9
Appears in Collections:Tyumen State University Herald

Files in This Item:
File SizeFormat 
TSUHerald_2012_9_194_200.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.