Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/24623
Title: Историческая обусловленность этических оценок бизнеса
Other Titles: Historical conditionality of ethical estimations of business
Authors: Тузов, Д. В.
Tuzov, D. V.
Keywords: мораль
рыночные отношения
гуманизм
историческая обусловленность
этика бизнеса
morals
market relations
humanism
historical conditionality
ethics of business
Issue Date: 2009
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Тузов, Д. В. Историческая обусловленность этических оценок бизнеса / Д. В. Тузов. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. Серия: Педагогика. Психология / главный редактор Г. Ф. Шафранов-Куцев. — Тюмень : Издательство Тюменского государственного университета, 2009. — № 5. — С. 260–266.
Abstract: В статье рассматриваются основы светского гуманизма и противоречивость моральных оценок современной рыночной экономики.
In the article we show the basis of seculars humanism and contradictions of moral values of modern markets economics.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/24623
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. Серия: Педагогика. Психология. Философия. — 2009. — № 5
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
humanitates_2009_5_260_266.pdf7.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.