Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30629
Title: Методика исследования субъектности ребенка в дошкольном возрасте
Other Titles: The methodology of studying the subjectivity of a child in preschool age
Authors: Кудрявцева, О. В.
Kudryavtseva, O. V.
Keywords: субъектность ребенка
дошкольники
детская психология
психология дошкольного возраста
психодиагностика
subjectivity of the child
preschoolers
child psychology
psychology of preschool age
Issue Date: 2006
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Кудрявцева, О. В. Методика исследования субъектности ребенка в дошкольном возрасте / О. В. Кудрявцева. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2006. — № 1. — С. 226–233.
Abstract: В статье предложена методика диагностики субъектности ребенка дошкольного возраста, основанная на теории субъектности личности Л. В. Алексеевой. С помощью этой методики установлено, каким образом развивается субъектность ребенка в период с 4-х до 6 лет.
The author describes the subjectivity diagnostic technique applied to preschool children based on the theory of an individual subjectivity by L.V. Alekseeva. This technique helped to state how the subjectivity of children between 4 and 6 is developed.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30629
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2006. — № 1
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2006_1_226_233.pdf9.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.