Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30672
Title: Психологическая эффективность корпоративной культуры
Other Titles: Psychological effectiveness of corporate culture
Authors: Гайдаржи, Е. С.
Gaidarzhi, E. S.
Keywords: корпоративная культура
концепция заинтересованных сторон
концепция организационного богатства
corporate culture
concept of stakeholders
concept of organizational wealth
Issue Date: 2006
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Гайдаржи, Е. С. Психологическая эффективность корпоративной культуры / Е. С. Гайдаржи. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2006. — № 3. — С. 229–235.
Abstract: В статье показывается влияние типа корпоративной культуры и психологической эффективности на параметры эффективности корпоративной культуры.
The author demonstrates how the choice of corporative culture type and psychological efficiency influence upon the parameters of corporative culture efficiency.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30672
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2006. — № 3
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2006_3_229_235.pdf4.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.