Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32751
Title: Книжные магазины как коммуникативное пространство
Other Titles: Bookstores as a communication space
Authors: Волкоморова, О. Б.
Volkomorova, O. B.
Keywords: книжные магазины
независимые книжные магазины
несетевые книжные магазины
объединение читателей
проекты книжных магазинов
bookstores
independent bookstores
non-chain bookstores
readers' association
bookstore projects
Issue Date: 2016
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Волкоморова, О. Б. Книжные магазины как коммуникативное пространство / О. Б. Волкоморова. — Текст : электронный // Филологический дискурс : Вестник Института филологии и журналистики ТюмГУ. — 2016. — Вып. 13: Региональные тексты, мифы, бренды. — С. 108–114.
Abstract: В статье анализируется одна из функций современного книжного магазина – объединение людей и создание сообщества – на примере деятельности российских независимых (несетевых) предприятий книгораспространения.
The article analyzes one of the functions of a modern bookstore – uniting people and creating a community – using the example of the activities of Russian independent (non-network) book distribution enterprises.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32751
Source: Филологический дискурс. — 2016. — Вып. 13
Appears in Collections:Филологический дискурс

Files in This Item:
File SizeFormat 
FilDiskurs2016_13_014.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.