Browsing by Author Smorkalova, T. L.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 А  Б  В  Г  Д  Е  Ё  Ж  З  И  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Ы  Э  Ю  Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 3 of 3
Issue DateTitleAuthor(s)
2012The effect of self-concept on consumer preferencesSmorkalova, T. L.; Сморкалова, Т. Л.
2011Место Я-концепции в потребительских предпочтениях: рабочая модельДоценко, Е. Л.; Сморкалова, Т. Л.; Dotsenko, E. L.; Smorkalova, T. L.
2010Я-концепция в исследованиях потребительского поведенияСморкалова, Т. Л.; Smorkalova, T. L.