Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/14074
Title: Влияние рыночных инструментов на повышение качества аудиторских услуг
Other Titles: The impact of market instruments on quality of audit services improvement
Authors: Mikhail, A. Nazarov
Ksenia, S. Pavlova
Назаров, М. А.
Павлова, К. С.
Keywords: market-based instruments;quality of audit services;Audit services;quality control of audit services;рыночные инструменты;качество аудиторских услуг;Аудиторские услуги;контроль качества аудита
Issue Date: 2015
metadata.dc.relation.ispartof: Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования. 2015. Том 1 №4(4)
Abstract: В статье описаны рыночные инструменты аудиторского рынка, дана характеристика и оценка влияния каждого из инструментов на качество оказываемых услуг аудиторскими предприятиями, определены понятия внешнего и внутреннего контроля аудиторской . The article describes market-based instruments of audit market. The authors describe and define the impact of each tool on the quality of services provided by audit companies. In addition, the concepts of internal and external control of audit activities are defined and considered.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/14074
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования

Files in This Item:
File SizeFormat 
Назаров_Павлова.pdf282,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.