Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30821
Title: Управление процессом становления профессионального самосознания студентов-психологов во внеучебном контексте
Other Titles: Managing the process of formation of professional self-awareness of psychology students in an extracurricular context
Authors: Андреева, О. С.
Чайковская, Л. Э.
Andreeva, O. C.
Chaikovskaya, L. E.
Keywords: студенты-психологи
профессиональное самосознание
технологии воздействия на профессиональное самосознание
psychology students
professional self-awareness
technologies of influence on professional self-awareness
Issue Date: 2007
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Андреева, О. С. Управление процессом становления профессионального самосознания студентов-психологов во внеучебном контексте / О. С. Андреева, Л. Э. Чайковская. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2007. — № 4. — С. 157–165.
Abstract: В статье рассматривается возможность использования микросоциального внеучебного контекста для формирования профессионального самосознания студентов факультета психологии.
The article examines the opportunities of directed use of a microsocial nonlearning context in the process of forming students' professional selfconsciousness on the faculty of Psychology.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30821
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2007. — № 4
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2007_4_157_165.pdf17.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.