Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30829
Title: Психологические аспекты игровых методов обучения в преподавании иностранных языков
Other Titles: Psychological aspects of game-based learning methods in teaching foreign languages
Authors: Остякова, Г. А.
Ostyakova, G. A.
Keywords: преподавание иностранных языков
обучение иностранным языкам
игровые методы в обучении
игра в учебном процессе
teaching foreign languages
teaching foreign languages
game methods in teaching
game in the learning process
Issue Date: 2007
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Остякова, Г. А. Психологические аспекты игровых методов обучения в преподавании иностранных языков / Г. А. Остякова. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2007. — № 4. — С. 216–223.
Abstract: В статье рассматривается использование коммуникативных функций и игровых методов при обучении иностранному языку. Приведены результаты экспериментального исследования, доказавшего эффективность применения игры на уроках иностранного языка.
The article examines the use of communicative functions and playing methods in teaching a foreign language. There are the results of experimental researches which proved the efficacy of using games at the lessons of a foreign language.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30829
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2007. — № 4
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2007_4_216_223.pdf7.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.