Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30837
Title: Актуализация социально-творческого потенциала молодежи через проживание мотивационных текстов
Other Titles: Actualization of the socio-creative potential of youth through the living of motivational texts
Authors: Кудашов, Г. Н.
Kudashov, G. N.
Keywords: мотивация
мотивационные тексты
социальное творчество
типа взаимодействия человека с социальным миром
социальная реакция
motivation
motivational texts
social creativity
types of human interaction with the social world
social reaction
Issue Date: 2008
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Кудашов, Г. Н. Актуализация социально-творческого потенциала молодежи через проживание мотивационных текстов / Г. Н. Кудашов. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 5. — С. 29–42.
Abstract: Статья посвящена вопросу оптимального использования в социально-педагогической деятельности мотивационных текстов как одного из эффективных способов актуализации социально-творческого потенциала молодежи. Дано обоснование актуальности данной темы, рассмотрены основные понятия, представлены особенности и уровни реализации метода проживания, а также приведены примеры мотивационных текстов.
The article is devoted to a question of optimum use in socially-pedagogical activity of motivational texts as one of effective ways of actualization of socially- creative potential of youth. In the article substantiation of a urgency of this theme is given, the basic concepts are considered, features and levels of realization of a method of residing of motivational texts are presented, examples of motivational texts are resulted.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30837
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 5
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2008_5_29_42.pdf11.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.