Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30857
Title: Феноменологический анализ «глянцевого эффекта»
Other Titles: Phenomenological analysis of the «glossy effect»
Authors: Гут, В. В.
Gut, V. V.
Keywords: глянцевые журналы
эффект восприятия глянцевого журнала
«глянцевый эффект»
glossy magazines
the effect of perception of a glossy magazine
«glossy effect»
Issue Date: 2008
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Гут, В. В. Феноменологический анализ «глянцевого эффекта» / В. В. Гут. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 5. — С. 179–188.
Abstract: В статье приводится обоснование наличия социально-психологических эффектов, которые производят глянцевые журналы в восприятии своих читателей. Совокупность производимых эффектов предлагается объединить одним названием: «глянцевый эффект».
In the article, there is a generating of precence social-psychological effect, which made by glazy magazines in the perception of their readers. Aggregate of this effect we propose to call like «glazy effect».
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30857
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 5
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2008_5_179_188.pdf8.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.