Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34550
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDrozhashchikh, N. V.en
dc.contributor.authorДрожащих, Н. В.ru
dc.date.accessioned2024-10-16T06:53:07Z-
dc.date.available2024-10-16T06:53:07Z-
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationDrozhashchikh, N. V. Linguistic structures in English diachronic educational discourse / N. V. Drozhashchikh // Tyumen State University Herald. — 2012. — № 1 : Philology. — P. 37–42.en
dc.identifier.urihttps://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34550-
dc.description.abstractThe author seeks to analyse the prospects of application of a diachronic discourse-analysis with regard to English educational documents with special reference to identification and description of culture specific discursive practices.en
dc.description.abstractВ статье рассматриваются перспективы диахронического дискурс-анализа в древнеанглийском языке, выявляется специфика лингвистической организации дискурсивных практик в англосаксонской образовательной культуре.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoenen
dc.publisherTyumen State Universityen
dc.relation.ispartofTyumen State University Herald. — 2012. — № 1 : Philologyen
dc.subjecteducational discourseen
dc.subjectdiachronic discourse-analysisen
dc.subjectdiscursive practiceen
dc.subjectдискурсивная практикаru
dc.subjectобразовательный дискурсru
dc.subjectдиахронический дискурс-анализru
dc.titleLinguistic structures in English diachronic educational discourseen
dc.title.alternativeЛингвистические структуры в диахроническом образовательном дискурсе Англииru
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
local.description.firstpage37
local.description.lastpage42
local.issue1
Appears in Collections:Tyumen State University Herald

Files in This Item:
File SizeFormat 
TSUHerald_2012_1_37_42.pdf583.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.