Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/8707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCherkasova, I. I.en
dc.contributor.authorЧеркасова, И. И.ru
dc.date.accessioned2022-09-20T14:08:27Z-
dc.date.available2022-09-20T14:08:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЧеркасова, И. И. Развитие педагогического мышления в контексте изменения функций учителя / И. И. Черкасова. – Текст : электронный // Мир науки, культуры, образования. – Горно-Алтайск : Концепт, 2013. – № 6 (43). – С. 96-100.ru
dc.identifier.issn1991-5500-
dc.identifier.urihttps://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/8707-
dc.description.abstractNew requirements and functions of a teacher are examined in the article. Author's attention is also paid to the peculiarities of modern pedagogical thinking.en
dc.description.abstractВ статье рассматриваются новые требования и функции учителя, выделяются особенности современного педагогического мышления.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.publisherТипография «Концепт»ru
dc.relation.ispartofМир науки, культуры, образования. – 2013. – № 6 (43)ru
dc.subjectteacher's functionsen
dc.subjectpedagogical thinkingen
dc.subjectpanorama-pedagogical thinkingen
dc.subjectпедагогическое мышлениеru
dc.subjectпанорамно-педагогическое мышлениеru
dc.titleРазвитие педагогического мышления в контексте изменения функций учителяru
dc.title.alternativeDevelopment of pedagogical thinking in the context of modification of teacher's functionsen
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
local.description.firstpage96-
local.description.lastpage100-
local.issue6 (43)-
local.identifier.uuid7ca8392b-92ce-4e5b-819c-ddc1a95ee6d2-
local.identifier.handleru-tsu/8707-
Appears in Collections:Научные сборники, статьи, препринты

Files in This Item:
File SizeFormat 
mnko2013_6_96_100.pdf2.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.