Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/13867
Title: Продукты социальной репрезентации как индикаторы инновационных процессов
Other Titles: Products and mechanisms of social representation
Authors: Ересько, М. Н.
Marina, N. Eresko
Keywords: инновационные процессы;the language of the society;symbolization;symbolohema;social representation;когнитивные исследования;символизация;символогема;социальная репрезентация;cognitive research
Issue Date: 2012
metadata.dc.relation.ispartof: Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования. Социология (№8) 2012
Abstract: В статье обоснована актуальность изучения закономерностей и специфики социальной репрезентации, представлены итоги эмпирического исследования ее продуктов и возможности их использования в междисциплинарной области измерения инновационных . The article substantiates importance of studying patterns and specificity of social representation, presents the results of an empirical study of its products and their possible use in the interdisciplinary field of measurement of social processes.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/13867
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования

Files in This Item:
File SizeFormat 
4_Eresko_No8_Sociologiya_2012-7.pdf265,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.