Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/17283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorYudina, V. P.en
dc.contributor.authorSozonova, E. Yu.en
dc.contributor.authorЮдина, В. П.ru
dc.contributor.authorСозонова, Е. Ю.ru
dc.date.accessioned2019-08-09T04:16:08Z-
dc.date.available2019-08-09T04:16:08Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationЮдина, В. П. Маркетинговые коммуникации в индустрии гостеприимства (на материале гостевого дома "Вояж", город Анапа) / В. П. Юдина, Е. Ю. Созонова. – Текст : электронный // Актуальные проблемы обеспечения устойчивого развития Тюменского региона : материалы 68-й студенческой научной конференции (Тюмень, 20 апреля 2017 г.) / ответственный редактор И. Д. Ахмедова ; Тюменский государственный университет, Институт наук о Земле. – Тюмень : Издательство Тюменского государственного университета, 2017. – Вып. 3. – С. 17-22.ru
dc.identifier.isbn978-5-400-01404-8
dc.identifier.urihttps://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/17283-
dc.description.abstractModern marketing requires much more than creating a product that meets the needs of the client, assign it the right price and make it available to target consumers. The hospitality organization must communicate with their customers. In the content of the communication should not be anything random. Because the marketing of services has a certain specificity, due to the differences of services from material goods, consequently, methods of promotion, the structure of the complex of marketing communications and approaches to its formation in the service sector differ from their counterparts on the physical market. A significant influence on the formation of a complex of marketing communications has the economic situation prevailing in the market, for example, under the impact of the economic crisis. The latest has been to reduce communication budgets, which to a certain extent, contributed to the development of marketing communications, including change of structure in favor of innovative and less costly kinds. These aspects require analysis and scientific interpretation.en
dc.description.abstractПредставлены результаты анализа маркетинговых коммуникаций гостевого дома "Вояж" г. Анапа.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.publisherИздательство Тюменского государственного университетаru
dc.relation.ispartofАктуальные проблемы обеспечения устойчивого развития Тюменского региона : материалы 68-й студенческой научной конференции. Вып. 3. – Тюмень, 2017ru
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjecthospitalityen
dc.subjecthospitality industryen
dc.subjectbranded productsen
dc.subjectmarket servicesen
dc.subjecttargeted advertisingen
dc.subjectmarketing and reputational risksen
dc.subjectconferenceen
dc.subjectгостиничные предприятияru
dc.subjectгостевые домаru
dc.subjectмаркетинговые исследованияru
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru
dc.subjectрепутационные рискиru
dc.subjectмаркетинговые рискиru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectрекламные кампанииru
dc.subjectэффективность рекламыru
dc.subjectэкономикаru
dc.subjectэкономика туризмаru
dc.subjectАнапаru
dc.subjectиндустрия гостеприимстваru
dc.subjectбрендированная продукцияru
dc.subjectрынок сферы услугru
dc.subjectгостиницыru
dc.subjectконференцияru
dc.titleМаркетинговые коммуникации в индустрии гостеприимства (на материале гостевого дома "Вояж", город Анапа)ru
dc.title.alternativeMarketing communication in the hospitality industry (based on the guest house "Voyage", city of Anapa)en
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
local.description.firstpage17
local.description.lastpage22
local.issueВып. 3
local.identifier.uuid136bfd4c-2fe1-47d3-b9cc-139441d6709c-
local.identifier.handleru-tsu/17283-
local.conference.name68-я студенческая научная конференция "Актуальные проблемы обеспечения устойчивого развития Тюменского региона"ru
local.conference.date20.04.2017
Appears in Collections:Материалы конференций, форумов, семинаров

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yudina_Sozonova_403_2017.pdf406.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.