Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/23552
Title: Реклама в предметном поле социологической науки
Other Titles: Advertising in the subject area of sociological science
Authors: Захаров, В. Г.
Zakharov, V. G.
Keywords: реклама
социология рекламы
предмет социологии рекламы
институциональный статус рекламы
advertising
sociology of advertising
subject matter of advertising sociology
institutional status of advertising
Issue Date: 2011
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Захаров, В. Г. Реклама в предметном поле социологической науки / В. Г. Захаров. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. Серия: Социология / главный редактор Г. Ф. Шафранов-Куцев. — Тюмень : Издательство Тюменского государственного университета, 2011. — № 8. — С. 67–72.
Abstract: В статье исследуется и уточняется предмет социологии рекламы и его границы. Обсуждается проблема институционального статуса рекламы, утверждается правомерность отнесения рекламы к социальным практикам.
In the given article the subject matter of advertising sociology and its boundaries are studied and clarified. The problem of the institutional status of advertising is discussed, the eligibility of attributing advertising to social practices is confirmed.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/23552
ISSN: 1562-2983
1994-8484
Source: Вестник Тюменского государственного университета. Серия: Социология. – 2011. – № 8
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования

Files in This Item:
File SizeFormat 
socia_2011_8_67_72.pdf273.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.