Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/29927
Title: Корпоративные отношения: воздействие институциональных факторов
Other Titles: Corporate relations: the impact of institutional factors
Authors: Русакова, Л. П.
Rusakova, L. P.
Keywords: корпорации
корпоративные отношения
рыночное взаимодействие
рыночная конкуренция
corporations
corporate relations
market interaction
market competition
Issue Date: 2008
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Русакова, Л. П. Корпоративные отношения: воздействие институциональных факторов / Л. П. Русакова. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 4. — С. 173–180.
Abstract: В статье выделены основные институциональные факторы. Рассмотрено их воздействие на развитие корпоративных отношений.
The paper highlights the principal institutional factors. The impact of these factors on corporative relations developing is being considered.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/29927
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 4
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2008_4_173_180.pdf2.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.