Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30795
Title: Структурные и лексико-грамматические особенности имиджевой рекламы финансово-кредитных учреждений
Other Titles: Structural and lexical-grammatical features of image advertising of financial and credit institutions
Authors: Дрожащих, А. В.
Drozhashchikh, A. V.
Keywords: реклама
банковская имиджевая реклама
рекламные тексты
финансовая реклама
лингвистика текста
advertising
banking image advertising
advertising texts
financial advertising
text linguistics
Issue Date: 2007
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Дрожащих, А. В. Структурные и лексико-грамматические особенности имиджевой рекламы финансово-кредитных учреждений / А. В. Дрожащих. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2007. — № 4. — С. 16–22.
Abstract: В статье предпринимается попытка описать специфические особенности банковской имиджевой рекламы с точки зрения ее структурной организации и лексико-грамматического наполнения.
The paper is devoted to the description of structural, lexical and grammatical peculiarities of corporate image advertisements published by financial and credit institutions in international business magazines.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30795
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2007. — № 4
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnikTyumGU_2007_4_16_22.pdf9.58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.