Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32422
Title: Средства массовой информации как субъект паблик рилейшнз
Other Titles: Mass media as a subject of public relations
Authors: Кигель, А. В.
Kigel, A. V.
Keywords: средства массовой информации
паблик рилейшнз
журналистика
СМИ
mass media
public relations
journalism
PR
Issue Date: 2002
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Кигель, А. В. Средства массовой информации как субъект паблик рилейшнз / А. В. Кигель. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2002. — № 2. — С. 173–178.
Abstract: В статье рассматриваются вопросы, связанные с функциями средств массовой информации в сфере паблик рилейшнз (ПИАР). Особое внимание уделяется взаимодействию категорий средств массовой информации и получателя информации.
The article discusses issues related to the functions of mass media in the field of public relations (PR). Special attention is paid to the interaction of the categories of mass media and the recipient of information.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32422
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2002. — № 2
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2002_2_173_179.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.