Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32830
Title: Современные формы продвижения книги, или поиск читателя
Other Titles: Modern forms of book promotion, or reader search
Authors: Суэтина, Т. С.
Suetina, T. S.
Keywords: книга
реклама
продвижение
чтение
социальные сети
читатель
книжный рынок
book
advertising
promotion
reading
social networks
reader
book market
Issue Date: 2012
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Суэтина, Т. С. Современные формы продвижения книги, или поиск читателя / Т. С. Суэтина. — Текст : электронный // Филологический дискурс : Вестник Института гуманитарных наук ТюмГУ. — 2012. — Вып. 10: Город как культурное пространство. — С. 221–226.
Abstract: В статье предпринимается попытка описать ситуацию на современном книжном рынке, особенности пропаганды книги и чтения с использованием как традиционных, так и «новомодных» форм привлечения читателей.
The article attempts to describe the situation in the modern book market, the peculiarities of promoting books and reading using both traditional and «newfangled» forms of attracting readers.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32830
ISBN: 978-5-400-00733-0
Source: Филологический дискурс. — 2012. — Вып. 10
Appears in Collections:Филологический дискурс

Files in This Item:
File SizeFormat 
FilDiskurs2012_10_023.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.