Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34619
Title: Using of social (nonfinancial) accounting for opening information about the corporation culture of companies
Other Titles: Использование социальной (нефинансовой) отчетности для раскрытия информации о корпоративной культуре компаний
Authors: Salnikova, K. A.
Сальникова, К. А.
Keywords: social report
corporate social responsibility
corporate culture
image
корпоративная культура
корпоративная социальная ответственность
социальный отчет
имидж
Issue Date: 2012
Publisher: Tyumen State University
Citation: Salnikova, K. A. Using of social (nonfinancial) accounting for opening information about the corporation culture of companies / K. A. Salnikova // Tyumen State University Herald. — 2012. — № 8 : Sociology. — P. 169–177.
Abstract: This article is devoted to the analysis of using corporative social accounts as the effective instrument (method, practice) of information diclosure about the corporative company's culture for the general public.
Данная статья посвящена анализу использования корпоративной социальной отчетности как эффективного инструмента раскрытия информации о корпоративной культуре компании для широкой общественности.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34619
Source: Tyumen State University Herald. — 2012. — № 8 : Sociology
Appears in Collections:Tyumen State University Herald

Files in This Item:
File SizeFormat 
TSUHerald_2012_8_169_177.pdf5.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.