Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34783
Title: Обучение одаренных школьников на основе реализации интегрированного подхода
Other Titles: Teaching talented school children on the basis of integrated approach realization
Authors: Логинова, Е. А.
Loginova, E. A.
Keywords: школьники
одаренные школьники
обучение иностранному языку
одаренные дети
интегрированный подход в обучении
schoolchildren
gifted schoolchildren
teaching a foreign language
gifted children
integrated approach to learning
Issue Date: 2007
Publisher: ООО «Издательский дом «Академия естествознания»
Citation: Логинова, Е. А. Обучение одаренных школьников на основе реализации интегрированного подхода / Е. А. Логинова // Современные проблемы науки и образования. — 2007. — № 3. — С. 47–52.
Abstract: В статье раскрывается необходимость использования интегрированного подхода в обучении одаренных школьников в современной образовательной школе, а так же представлен опыт работы с одаренными детьми в гимназии на основе реализации интегрированного подхода на примере немецкого языка.
The article describes the importance of the integrared approach to the problem of teaching gifted children in a modern comprehensive school. It also presents the experience of using the integrated approach in teaching German to gifted children in a gymnasium.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34783
ISSN: 2070-7428
Source: Современные проблемы науки и образования. — 2007. — № 3
Appears in Collections:Научные сборники, статьи, препринты

Files in This Item:
File SizeFormat 
spnio_2007_3_47_52.pdf181.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.