Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/13871
Title: Концептуализация практики воспитания студенческой молодежи ХХI века
Other Titles: Conceptualization of practice of student's youth education in the XXI-st century
Authors: Gavrilyuk, V. V.
Гаврилюк, В. В.
Keywords: student’s youth
education
subjects of educational activity
mass pedagogical conscience
массовое педагогическое сознание
субъекты воспитательной деятельности
воспитание
студенческая молодежь
Issue Date: 2012
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Гаврилюк, В. В. Концептуализация практики воспитания студенческой молодежи XXI века / В. В. Гаврилюк // Вестник Тюменского государственного университета. Серия: Социология / главный редактор Г. Ф. Шафранов-Куцев. – Тюмень : Издательство Тюменского государственного университета, 2012. – № 8. – С. 87-95.
Abstract: In the article there are given theoretical and formal basic features of up-bringing process in the institute of higher education. Also we’ve analyzed the peculiarities of mass pedagogical consciousness, concerning the aspect of up-bringing. This work is based on representative empirical data that reflects the results of monitoring in Tyumen institutes of higher education.
В статье рассматриваются теоретические и нормативные основания воспитательного процесса в вузе, анализируются особенности массового педагогического сознания по вопросам воспитания. Работа основана на репрезентативном эмпирическом материале, отражающем результаты мониторинга в тюменских вузах.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/13871
https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/13871
ISSN: 1562-2983
1994-8484
Source: Вестник Тюменского государственного университета. Серия: Социология. – 2012. – № 8
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8_Gavriluk_No8_Sociologiya_2012.pdf273.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.