Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/13886
Title: Использование социальной (нефинансовой) отчетности для раскрытия информации о корпоративной культуре компаний
Other Titles: Using of social (nonfinancial) accounting for opening information about the corporation culture of companies
Authors: Сальникова, К. А.
Kseniya, A. Salnikova
Keywords: corporate social responsibility;Social report;image;corporate culture;корпоративная культура;корпоративная социальная ответственность;Социальный отчет;имидж
Issue Date: 2012
metadata.dc.relation.ispartof: Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования. Социология (№8) 2012
Abstract: Данная статья посвящена анализу использования корпоративной социальной отчетности как эффективного инструмента раскрытия информации о корпоративной культуре компании для широкой . This article is devoted to the analysis of using corporative social accounts as the effective instrument (method, practice) of information`s opening about the corporative company`s culture for the general public.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/13886
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования

Files in This Item:
File SizeFormat 
23_Salnikova_No8_Sociologiya_2012.pdf527,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.