Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/14259
Title: Лингвистические структуры в диахроническом образовательном дискурсе англии
Other Titles: Linguistic structures in english diachronic educational discourse
Authors: Дрожащих, Наталия Владимировна
Natalia, V. Drozhashchikh
Keywords: educational discourse;Diachronic discourse-analysis;discursive practice;дискурсивная практика;образовательный дискурс;Диахронический дискурс-анализ
Issue Date: 2012
metadata.dc.relation.ispartof: Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates. Филология 2012
Abstract: В статье рассматриваются перспективы диахронического дискурс-анализа в древнеанглийском языке, выявляется специфика лингвистической организации дискурсивных практик в англосаксонской образовательной . The author seeks to analyse the prospects of application of a diachronic discourse-analysis with regard to English educational documents with special reference to identification and description of culture specific discursive practices.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/14259
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
6.1. Лингвистические структуры....pdf1,47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.