Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/17283
Title: Маркетинговые коммуникации в индустрии гостеприимства (на материале гостевого дома "Вояж", город Анапа)
Other Titles: Marketing communication in the hospitality industry (based on the guest house "Voyage", city of Anapa)
Authors: Yudina, V. P.
Sozonova, E. Yu.
Юдина, В. П.
Созонова, Е. Ю.
Keywords: marketing
marketing communications
advertising
hospitality
hospitality industry
branded products
market services
targeted advertising
marketing and reputational risks
conference
гостиничные предприятия
гостевые дома
маркетинговые исследования
маркетинговые коммуникации
репутационные риски
маркетинговые риски
реклама
рекламные кампании
эффективность рекламы
экономика
экономика туризма
Анапа
индустрия гостеприимства
брендированная продукция
рынок сферы услуг
гостиницы
конференция
Issue Date: 2017
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Юдина, В. П. Маркетинговые коммуникации в индустрии гостеприимства (на материале гостевого дома "Вояж", город Анапа) / В. П. Юдина, Е. Ю. Созонова. – Текст : электронный // Актуальные проблемы обеспечения устойчивого развития Тюменского региона : материалы 68-й студенческой научной конференции (Тюмень, 20 апреля 2017 г.) / ответственный редактор И. Д. Ахмедова ; Тюменский государственный университет, Институт наук о Земле. – Тюмень : Издательство Тюменского государственного университета, 2017. – Вып. 3. – С. 17-22.
Abstract: Modern marketing requires much more than creating a product that meets the needs of the client, assign it the right price and make it available to target consumers. The hospitality organization must communicate with their customers. In the content of the communication should not be anything random. Because the marketing of services has a certain specificity, due to the differences of services from material goods, consequently, methods of promotion, the structure of the complex of marketing communications and approaches to its formation in the service sector differ from their counterparts on the physical market. A significant influence on the formation of a complex of marketing communications has the economic situation prevailing in the market, for example, under the impact of the economic crisis. The latest has been to reduce communication budgets, which to a certain extent, contributed to the development of marketing communications, including change of structure in favor of innovative and less costly kinds. These aspects require analysis and scientific interpretation.
Представлены результаты анализа маркетинговых коммуникаций гостевого дома "Вояж" г. Анапа.
Conference name: 68-я студенческая научная конференция "Актуальные проблемы обеспечения устойчивого развития Тюменского региона"
Conference date: 20.04.2017
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/17283
ISBN: 978-5-400-01404-8
Source: Актуальные проблемы обеспечения устойчивого развития Тюменского региона : материалы 68-й студенческой научной конференции. Вып. 3. – Тюмень, 2017
Appears in Collections:Материалы конференций, форумов, семинаров

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yudina_Sozonova_403_2017.pdf406.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.