Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/29910
Title: Социальный маркетинг как современная форма маркетинговых практик
Other Titles: Social marketing as a modern form of marketing practices
Authors: Банникова, Л. Н.
Bannikova, L. N.
Keywords: социальный маркетинг
маркетинг некоммерческих субъектов
social marketing
marketing of non-profit entities
Issue Date: 2008
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Банникова, Л. Н. Социальный маркетинг как современная форма маркетинговых практик / Л. Н. Банникова. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 4. — С. 68–72.
Abstract: В статье выявляется специфика социального маркетинга, доказывается, что социальный маркетинг по смыслу и по цели является основой для всех остальных разновидностей маркетинговых практик. Его специфика и возможности отчетливо выявляются на рынке продуктов с весомым символическим содержанием, таких, как услуги высшего профессионального образования.
Specific character of social marketing was recognized and its location in the range of existent varieties of marketing practice was defined. Also it was proved, that social marketing, according to its meaning and purpose, is the basis for other varieties of marketing practices. Its specific character and possibilities are clearly recognized in the market of products with weighty symbolic matter, such as higher educational service.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/29910
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 4
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnikTyumGU_2008_4_68_72.pdf2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.