Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30834
Title: Концептуальные основания педагогической герменевтики
Other Titles: Conceptual foundations of pedagogical hermeneutics
Authors: Закирова, А. Ф.
Zakirova, A. F.
Keywords: педагогика
педагогическая герменевтика
педагогическая деятельность
pedagogy
pedagogical hermeneutics
pedagogical activity
Issue Date: 2008
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Закирова, А. Ф. Концептуальные основания педагогической герменевтики / А. Ф. Закирова. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 5. — С. 8–18.
Abstract: Статья посвящена проблемам педагогической герменевтики. Автор анализирует роль науки, искусства и языка в обеспечении адекватного взаимопонимания субъектов педагогического процесса.
The article deals with the problems of pedagogical germination. The author analyses the role of science, art and language in ensuring adequate mutual understanding of subjects in the process of pedagogical interaction.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30834
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 5
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2008_5_8_18.pdf9.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.