Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30834
Title: | Концептуальные основания педагогической герменевтики |
Other Titles: | Conceptual foundations of pedagogical hermeneutics |
Authors: | Закирова, А. Ф. Zakirova, A. F. |
Keywords: | педагогика педагогическая герменевтика педагогическая деятельность pedagogy pedagogical hermeneutics pedagogical activity |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Издательство Тюменского государственного университета |
Citation: | Закирова, А. Ф. Концептуальные основания педагогической герменевтики / А. Ф. Закирова. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 5. — С. 8–18. |
Abstract: | Статья посвящена проблемам педагогической герменевтики. Автор анализирует роль науки, искусства и языка в обеспечении адекватного взаимопонимания субъектов педагогического процесса. The article deals with the problems of pedagogical germination. The author analyses the role of science, art and language in ensuring adequate mutual understanding of subjects in the process of pedagogical interaction. |
URI: | https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/30834 |
ISSN: | 1562-2983 |
Source: | Вестник Тюменского государственного университета. — 2008. — № 5 |
Appears in Collections: | Вестник ТюмГУ: Гуманитарные исследования. Humanitates
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.