Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/31835
Title: Интеллектуальные системы проблемного обучения: концепция, управление и модели знаний
Other Titles: Intelligent problem-based learning systems: concept, management and knowledge models
Authors: Глухих, И. Н.
Glukhikh, I. N.
Keywords: интеллектуальные обучающие системы
интеллектуальные системы проблемного обучения
intelligent learning systems
intelligent problem-based learning systems
Issue Date: 2002
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Глухих, И. Н. Интеллектуальные системы проблемного обучения: концепция, управление и модели знаний / И. Н. Глухих. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 2002. — № 3. — С. 21–27.
Abstract: Сформулировано общее назначение интеллектуальных систем проблемного обучения. Определены основные виды знаний. Предложены модели знаний для адаптивного управления.
The general purpose of intelligent problem-based learning systems is formulated. The main types of knowledge are defined. Knowledge models for adaptive management are proposed.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/31835
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 2002. — № 3
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Физико-математическое моделирование. Нефть, газ, энергетика

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_2002_3_21_27.pdf2.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.