Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32811
Title: Психологическое воздействие автотранспортной рекламы в г. Сургуте
Other Titles: The psychological impact of motor vehicle advertising in Surgut
Authors: Усминский, О. И.
Usminsky, O. I.
Keywords: автотранспортная реклама
целевая аудитория
эффективность рекламы
motor transport advertising
target audience
advertising effectiveness
Issue Date: 2012
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Усминский, О. И. Психологическое воздействие автотранспортной рекламы в г. Сургуте / О. И. Усминский. — Текст : электронный // Филологический дискурс : Вестник Института гуманитарных наук ТюмГУ. — 2012. — Вып. 10: Город как культурное пространство. — С. 12–23.
Abstract: В статье анализируется психологическое воздействие автотранспортной рекламы на горожан Сургута с точки зрения ее эффективности.
The article analyzes the psychological impact of motor vehicle advertising on the citizens of Surgut in terms of its effectiveness.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32811
ISBN: 978-5-400-00733-0
Source: Филологический дискурс. — 2012. — Вып. 10
Appears in Collections:Филологический дискурс

Files in This Item:
File SizeFormat 
FilDiskurs2012_10_005.pdf3.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.