Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32868
Title: Маркетинговый подход – стратегический ресурс управления развитием образования
Other Titles: The marketing approach is a strategic resource for managing the development of education
Authors: Шевчик, Н. И.
Shevchik, N. I.
Keywords: образовательная деятельность
образовательные услуги
развитие образования
маркетинг
реклама
educational activities
educational services
educational development
marketing
advertising
Issue Date: 1999
Publisher: Издательство Тюменского государственного университета
Citation: Шевчик, Н. И. Маркетинговый подход – стратегический ресурс управления развитием образования / Н. И. Шевчик. — Текст : электронный // Вестник Тюменского государственного университета. — 1999. — № 2. — С. 83–87.
Abstract: В статье рассматриваются проблемы маркетинга образовательных услуг. Автор излагает собственный подход к пониманию ошибок маркетинга и рекламы образовательных услуг, трудностей применения маркетинга в образовательных учреждениях. Уделено внимание и региональному аспекту проблемы.
The article discusses the problems of marketing educational services. The author presents his own approach to understanding the mistakes of marketing and advertising of educational services, the difficulties of applying marketing in educational institutions. Attention is also paid to the regional aspect of the problem.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/32868
ISSN: 1562-2983
Source: Вестник Тюменского государственного университета. — 1999. — № 2
Appears in Collections:Вестник ТюмГУ: Социально-экономические и правовые исследования

Files in This Item:
File SizeFormat 
vestnikTyumGU_1999_2_83_87.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.