Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34550
Title: Linguistic structures in English diachronic educational discourse
Other Titles: Лингвистические структуры в диахроническом образовательном дискурсе Англии
Authors: Drozhashchikh, N. V.
Дрожащих, Н. В.
Keywords: educational discourse
diachronic discourse-analysis
discursive practice
дискурсивная практика
образовательный дискурс
диахронический дискурс-анализ
Issue Date: 2012
Publisher: Tyumen State University
Citation: Drozhashchikh, N. V. Linguistic structures in English diachronic educational discourse / N. V. Drozhashchikh // Tyumen State University Herald. — 2012. — № 1 : Philology. — P. 37–42.
Abstract: The author seeks to analyse the prospects of application of a diachronic discourse-analysis with regard to English educational documents with special reference to identification and description of culture specific discursive practices.
В статье рассматриваются перспективы диахронического дискурс-анализа в древнеанглийском языке, выявляется специфика лингвистической организации дискурсивных практик в англосаксонской образовательной культуре.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34550
Source: Tyumen State University Herald. — 2012. — № 1 : Philology
Appears in Collections:Tyumen State University Herald

Files in This Item:
File SizeFormat 
TSUHerald_2012_1_37_42.pdf583.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.