Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34727
Title: Methods of motor-coordination abilities of children beginning to learn the piano
Other Titles: Методы развития двигательно-координационных способностей детей, начинающих обучаться игре на фортепиано
Authors: Mezhetskaya, O. V.
Межецкая, О. В.
Keywords: motor-coordination abilities
methods and stage of development motor-coordination abilities
двигательно-координационные способности
методы и этапы развития двигательно-координационных способностей
Issue Date: 2012
Publisher: Tyumen State University
Citation: Mezhetskaya, O. V. Methods of motor-coordination abilities of children beginning to learn the piano / O. V. Mezhetskaya // Tyumen State University Herald. — 2012. — № 9 : Pedagogics. Psichology. — P. 116–122.
Abstract: This article considers the concept of «motor-coordination abilities», defines the basic techniques of development motor-coordination abilities of children at the initial stage of training to play the piano, and reveals the essence of developing tasks.
В данной статье рассматривается понятие «двигательно-координационные способности», определяются основные приемы развития двигательно-координационных способностей детей на начальном этапе обучения игре на фортепиано, а также раскрывается суть развивающих заданий.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/34727
Source: Tyumen State University Herald. — 2012. — № 9 : Pedagogics. Psychology
Appears in Collections:Tyumen State University Herald

Files in This Item:
File SizeFormat 
TSUHerald_2012_9_116_122.pdf529.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.