Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/36627
Title: | Профессиональная проба как основной метод обучения «через профессиональную деятельность» |
Other Titles: | Professional probation as the main method of learning «through professional activity» |
Authors: | Неумоева-Колчеданцева, Е. В. Neumoeva-Kolchedantseva, E. V. |
Keywords: | метод профессиональной пробы практика обучения учебная квазипрофессиональная профессиональная деятельность образовательный продукт процессуальный аспект оценки professional test method teaching practice educational quasi-professional professional activity educational product procedural aspect of assessment |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Издательский дом «Народное образование» |
Citation: | Неумоева-Колчеданцева, Е. В. Профессиональная проба как основной метод обучения «через профессиональную деятельность» / Е. В. Неумоева-Колчеданцева. — Текст : электронный // Социальная педагогика. — 2018. — № 4. — С. 105-113. |
Abstract: | Метод профессиональной пробы рассматривается в контексте практикоориентированности педагогического образования. Раскрываются возможности и ограничения профессиональной пробы в практике обучения будущих педагогов. The method of professional probation is considered in the context of practice-oriented pedagogical education. The possibilities and limitations of professional testing in the practice of teaching future teachers are revealed. |
URI: | https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/36627 |
ISSN: | 2220-6051 |
Source: | Социальная педагогика. — 2018. — № 4 |
Appears in Collections: | Научные сборники, статьи, препринты
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.