Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/36627
Title: Профессиональная проба как основной метод обучения «через профессиональную деятельность»
Other Titles: Professional probation as the main method of learning «through professional activity»
Authors: Неумоева-Колчеданцева, Е. В.
Neumoeva-Kolchedantseva, E. V.
Keywords: метод профессиональной пробы
практика обучения
учебная
квазипрофессиональная
профессиональная деятельность
образовательный продукт
процессуальный аспект оценки
professional test method
teaching practice
educational
quasi-professional
professional activity
educational product
procedural aspect of assessment
Issue Date: 2018
Publisher: Издательский дом «Народное образование»
Citation: Неумоева-Колчеданцева, Е. В. Профессиональная проба как основной метод обучения «через профессиональную деятельность» / Е. В. Неумоева-Колчеданцева. — Текст : электронный // Социальная педагогика. — 2018. — № 4. — С. 105-113.
Abstract: Метод профессиональной пробы рассматривается в контексте практикоориентированности педагогического образования. Раскрываются возможности и ограничения профессиональной пробы в практике обучения будущих педагогов.
The method of professional probation is considered in the context of practice-oriented pedagogical education. The possibilities and limitations of professional testing in the practice of teaching future teachers are revealed.
URI: https://elib.utmn.ru/jspui/handle/ru-tsu/36627
ISSN: 2220-6051
Source: Социальная педагогика. — 2018. — № 4
Appears in Collections:Научные сборники, статьи, препринты

Files in This Item:
File SizeFormat 
2220-6051_2018_4_105_113.pdf151.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.